Jaké témata produkt řeší:
- jedeme ve firemním režimu, kdy pravá ruka neví, co dělá levá,
- firma je překvapena z postojů zaměstnanců, – často máme ve firmě konflikty,
- najímáme lidi pro to co umějí a pak se jich chceme zbavit proto, jak se chovají,
- zaměstnaci mají často protifiremní posotoje (nevyjadřují se o firmě dobře apod.)
- nedaří se nám vytvořit podporující prostředí pro růst našich zaměstnanců,
- máme velkou fluktuaci, – nejsme schopni tvořit týmové prostředí,
- nedaří se nám dobře reagovat na změny,
- nedaří se nám dobře provádět změny,
- bojíme se chyb
Co produkt umí:
- obsahuje nástroje na vybudování optimálního a žádoucího chování ve frimě,
- nástroje pro rozvíjení podporujícího chování,
- obsahuje nástroje pro zvyšování pracovního vědomí zaměstnanců,
- obsahuje nástoroje pro stanovování firemních rozhodovacích klíčů,
- nastavuje systém pravidel chování
Čím produkt usnadní lidem práci:
- umožní jednodušší rozhodování zaměstnanců,
- umožní lepší orientaci v podporovaném a nepodporovaném chování,
- ukazuje zaměstnancům, co je pro firmu důležité a co ne,
- utváří (díky pravidlům chování) bezpečnější psychické a mentální prostředí pro zaměstnance.
Co všechno můžete na produktu ocenit:
- přinese jednodušší rozhodování zaměstnanců,
- efektivnější fungování firmy,
- lepší orientaci v podporovaném a nepodporovaném chování,
- nižší potřeba zbavovat se lidí, kteří se ve fimě chovají špatně (zisk nevyplácených odstupných),
- jednodušší rozhodování zaměstnanců obecně,
- díky pravidlům chování)přinese firmě bezpečnější psychické a mentální prostředí pro zaměstnance (nízké riziko konflikktů),
- jednodušší dosahování firemních cílů.