Jaké témata produkt řeší:

  • jedeme ve firemním režimu, kdy pravá ruka neví, co dělá levá,
  • firma je překvapena z postojů zaměstnanců, – často máme ve firmě konflikty,
  • najímáme lidi pro to co umějí a pak se jich chceme zbavit proto, jak se chovají,
  • zaměstnaci mají často protifiremní posotoje (nevyjadřují se o firmě dobře apod.)
  • nedaří se nám vytvořit podporující prostředí pro růst našich zaměstnanců,
  • máme velkou fluktuaci, – nejsme schopni tvořit týmové prostředí,
  • nedaří se nám dobře reagovat na změny,
  • nedaří se nám dobře provádět změny,
  • bojíme se chyb

Co produkt umí:

  • obsahuje nástroje na vybudování optimálního a žádoucího chování ve frimě,
  • nástroje pro rozvíjení podporujícího chování,
  • obsahuje nástroje pro zvyšování pracovního vědomí zaměstnanců,
  • obsahuje nástoroje pro stanovování firemních rozhodovacích klíčů,
  • nastavuje systém pravidel chování

Čím produkt usnadní lidem práci:

  • umožní jednodušší rozhodování zaměstnanců,
  • umožní lepší orientaci v podporovaném a nepodporovaném chování,
  • ukazuje zaměstnancům, co je pro firmu důležité a co ne,
  • utváří (díky pravidlům chování) bezpečnější psychické a mentální prostředí pro zaměstnance.

Co všechno můžete na produktu ocenit:

  • přinese jednodušší rozhodování zaměstnanců,
  • efektivnější fungování firmy,
  • lepší orientaci v podporovaném a nepodporovaném chování,
  • nižší potřeba zbavovat se lidí, kteří se ve fimě chovají špatně (zisk nevyplácených odstupných),
  • jednodušší rozhodování zaměstnanců obecně,
  • díky pravidlům chování)přinese firmě bezpečnější psychické a mentální prostředí pro zaměstnance (nízké riziko konflikktů),
  • jednodušší dosahování firemních cílů.

Zanechte komentář