Jaké témata produkt řeší:

  • firma mění manažery v lídry,
  • firma dosazuje do vedoucích pozic odborníky, kteří nemají zkušenost s vedením lidí,
  • firmá chce zlepšit kompetence stávajících manažerů, – firmá hledá lídry,
  • firma mění systém (agil, lean apod.),
  • firma chce zlepšit mentální a psychickou kondici zaměstnanců,
  • firma zvažuje nové benefity pro manažery,
  • firma chce zlepšit osobnostní rozvoj lídrů, manažerů,
  • firma chce zlepšit komunikační a vyjednávací kompetence zaměstnanců

Co produkt umí:

  • obsahuje nástroje pro vytváření lídrů,
  • obsahuje nástroje pro osvojování si a rozvoj kompetencí spojených s lídrovstvím,
  • obsahuje nástroje pro výběr vhodných lídrů,
  • obsahuje nástroje pro rozvoj komunikačních dovedností v podobě komunikační mapy

Čím produkt usnadní lidem práci:

  • umožňuje identifikovat a vybírat lídry,
  • umožňuje rozvoj komunikativních dovedností,
  • zvyšuje kompetence lídrů,
  • vytváří z odborníků lídry,
  • obsahuje rozvojové programy,
  • terapeutické poradenství,
  • indetifikace a práce se silnými a slabými stránkami

Co všechno můžete na produktu ocenit:

  • přinese přeměnu manažerů na lídry,
  • celofiremní zlepšení komunikačních dovedností,
  • firma může využít i odborníky ve manažerských pozicích,
  • firma bude mít psychicky a mentálně zdaravé zaměstnance,
  • rozvoj osobností jednotlivých zaměstnanců způsobí i osobnostní rozvoj všech zaměstnanců.

Zanechte komentář