Jak se naučit pohotově zareagovat v situacích, které pro nás nejsou příjemné? Jaká pravidla můžeme u slovní sebeobrany využívat? Jak se připravit na zpětnou vazbu od nadřízeného? Jak zareagovat na nevyžádanou zpětnou vazbu druhých? Jak druhému sdělit, že například nejsme spokojeni s jeho prací, s tím, že potřebujeme, aby svoji práci dodělal?

 

Témata:

 

– Jak přijímat a poskytovat zpětnou vazbu?

– Jak na vyžádanou a co s nevyžádanou zpětnou vazbou?

– Kdy je zpětná vazba nárokovatelná a kdy ne?

– Pravidla slovní sebeobrany

– Techniky slovní sebeobrany

 

Kde: Online, instrukce obdržíte na email.
Kdy: Úterý 28.4.2020 od 16:00 do 17:00
Počet lidí: max 10 lidí
Doba trvání: 60 minut
Cena: ZDARMA

V případě, že po registraci na webinář zjistíte, že se nemůžete zůčastnit, napište mi prosím. Budete z webináře odhlášeni a dáte prostor dalším zájemcům.

Zanechte komentář